Wineton tärkeimmät toimintaperiaatteet!
Millaisissa erissä voin ostaa tuotteita?
- Väkeviä tuotteita voi ostaa pulloittain
- Panimotuotteita myyntierittäin (laatikko / kori)
- Viinituotteita myyntierittäin (laatikko)
- Poikkeus: Yli 20€ maksavia tuotteita tai väkevät yli 20cl tuotteet voit ostaa pulloittain. Huom! Tämä € summa voi poiketa riippuen maahantuojasta.
Miten tilaamani tuotteet toimitetaan?
- Kaikki tuotteet toimitetaan varastostamme yhdellä kuormalla ravintolaasi.
- Tuotteet toimitetaan Posti Oy:n Express Business Day –paketteina tai Express Business Day -kuljetusyksikkönä.
- Tuotteet toimitetaan ravintolan ovelle. Huomoittehan myös, että emme toimita jälkitoimituksia. Otattehan heti yhteyttä mikäli toimituksesta puuttuu jotain.
- HUOM!
- Tuotteita ei kanneta ravintolan sisään vaan ravintolan henkilökunnan tulee olla vastaanottamassa tuotteita.
- Toimitusaika pääsääntöisesti arkisin klo 16.00 mennessä, joillain paikkakunnilla klo 17.00 mennessä.
- Mikäli toimituksia ei voi toimittaa ennen klo 15 lisää tämä tieto kuljetusohjeisiin.
- Toimitukseen ei oletuksena kuulu Soitto ennen toimitusta -palvelua.
- Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, Posti lähettää teille tekstiviestin mistä toimituksen voi noutaa.
Mikä on toimitusaika?
- Mikäli jätät tilauksen arkena aamulla ennen klo 10.00 käsittelemme ja lähetämme tilauksesi saman päivän aikana (arkipäivisin), jolloin toimitusaika on 24h.
- Mikäli jätät tilauksen klo 10.00 jälkeen käsittelemme tilauksesi seuraavana työpäivänä, jolloin toimitusaika on 48h.
- HUOM! Mikäli ravintolasi sijaitsee aivan pohjoisimmassa osassa Suomea, saaristossa taikka muutoin alueella, jonne Posti Oy tekee jakelua harvemmin kuin viitenä päivänä viikossa, voi toimitusaika poiketa edellä mainitusta. Näet mahdollistet toimituspäivät kalenteristamme Ostoskorissa vaiheessa 2/4.
- HUOM! Ei toimituksia viikonloppuisin tai pyhäpäivisin.
Paljonko maksan rahdeista?
- Tilaamalla tuotteita yli 250€ arvosta (sis alv) sisältyy rahti tilaamiesi tuotteiden hintaan. Tällöin rahtikustannus 0€!
- Mikäli tilauksesi arvo on alle 250€ on rahtikustannus 30€ + alv 24%.
Miten voin maksaa ostokseni?
- Maksutapoina on lasku tai korttimaksu.
- Voit myös ostaa tuotteita laskulla, mikäli yrityksesi riskiluokitus on riittävällä tasolla. Tarkastamme luottotiedot jokaisen tilauksen yhteydessä Suomen Asiakastieto Oy:n tietokannasta. Mikäli yrityksesi riskiluokitus ylittää tietyn raja-arvon voit maksaa ostoksesi suoraan Wineton sisällä yrityksesi pankki-/luottokortilla, jossa on verkkomaksuominaisuus.
- HUOM! Winetosta ostat tuotteita aina suoraan maahantuojalta. Voit saada yhtä tilausta koskien useita laskuja, mikäli tilauksellasi on ollut usean eri maahantuojan tuotteita. Osa maahantuojista on ulkoistanut laskutuksen Winetto/ Ab ME Group Oy:lle. Wineton lähettämissä laskuissa on jokaisen maahantuojan tuotteet eritelty selkeästi toisistaan.
Tarvitsenko sopimuksia tai sitoudunko mihinkään tilatessani Winetosta?
- Winettoon rekisteröityminen ei sido sinua mihinkään!
- Winetto.fi toimii ravintolan ja alkoholialan maahantuojien sekä panimoiden välillä tilauskanavana, joten ostat tuotteet aina suoraan maahantuojalta heidän määrittämillään suoratoimitushinnoilla.
Miten toimin ongelmatilanteessa?
Ongelmatapauksissa ota yhteys Wineton asiakaspalveluun. Paras tapa
tavoittaa meidät on sähköpostitse asiakaspalvelu@winetto.fi
010 315 3553
Arkisin klo 9 - 15.30
8,35 snt/puhelu + 17,17 snt/min
asiakaspalvelu@winetto.fi