Wineton tärkeimmät toimintaperiaatteet!
Millaisissa erissä voin ostaa tuotteita?
- Väkeviä tuotteita voi ostaa pulloittain
- Panimotuotteita myyntierittäin (laatikko / kori)
- Viinituotteita myyntierittäin (laatikko)
- Poikkeus: Yli 30€ maksavia tuotteita voit ostaa pulloittain
Miten tilaamani tuotteet toimitetaan?
- Kaikki tuotteet toimitetaan varastostamme yhdellä kuormalla ravintolaasi.
- Tuotteet toimitetaan Posti Oy:n Express Business Day –paketteina tai Express Business Day -kuljetusyksikkönä.
- Tuotteet toimitetaan ravintolan ovelle.
- HUOM!
- Tuotteita ei kanneta ravintolan sisään vaan ravintolan henkilökunnan tulee olla vastaanottamassa tuotteita.
- Toimitusaika pääsääntöisesti arkisin klo 14.00 mennessä, joillain paikkakunnilla klo 17.00 mennessä.
- Toimitukseen ei oletuksena kuulu Soitto ennen toimitusta -palvelua.
- Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, jätetään sinulle Postin toimesta saapumisilmoitus. Voit noutaa tuotteet Postin toimipisteestä.
Mikä on toimitusaika?
- Mikäli jätät tilauksen aamulla ennen klo 10.00 käsittelemme ja lähetämme tilauksesi saman päivän aikana (arkipäivisin), jolloin toimitusaika on 24h.
- Mikäli jätät tilauksen klo 10.00 jälkeen käsittelemme tilauksesi seuraavana työpäivänä, jolloin toimitusaika on 48h.
- HUOM! Mikäli ravintolasi sijaitsee aivan pohjoisimmassa osassa Suomea, saaristossa taikka muutoin alueella, jonne Posti Oy tekee jakelua harvemmin kuin viitenä päivänä viikossa, voi toimitusaika poiketa edellä mainitusta. Näet mahdollistet toimituspäivät kalenteristamme Ostoskorissa vaiheessa 2/4.
- HUOM! Ei toimituksia viikonloppuisin tai pyhäpäivisin.
Paljonko maksan rahdeista?
- Tilaamalla tuotteita yli 250€ arvosta (sis alv) sisältyy rahti tilaamiesi tuotteiden hintaan. Tällöin rahtikustannus 0€!
- Mikäli tilauksesi arvo on alle 250€ on rahtikustannus 30€ + alv 24%.
Miten voin maksaa ostokseni?
- Maksutapoina on lasku tai korttimaksu.
- Voit myös ostaa tuotteita laskulla, mikäli yrityksesi riskiluokitus on riittävällä tasolla. Tarkastamme luottotiedot jokaisen tilauksen yhteydessä Suomen Asiakastieto Oy:n tietokannasta. Mikäli yrityksesi riskiluokitus ylittää tietyn raja-arvon voit maksaa ostoksesi suoraan Wineton sisällä yrityksesi pankki-/luottokortilla, jossa on verkkomaksuominaisuus.
- HUOM! Winetosta ostat tuotteita aina suoraan maahantuojalta. Voit saada yhtä tilausta koskien useita laskuja, mikäli tilauksellasi on ollut usean eri maahantuojan tuotteita. Osa maahantuojista on ulkoistanut laskutuksen Winetto/ Ab ME Group Oy:lle. Wineton lähettämissä laskuissa on jokaisen maahantuojan tuotteet eritelty selkeästi toisistaan.
Tarvitsenko sopimuksia tai sitoudunko mihinkään tilatessani Winetosta?
- Winettoon rekisteröityminen ei sido sinua mihinkään!
- Winetto.fi toimii ravintolan ja alkoholialan maahantuojien sekä panimoiden välillä tilauskanavana, joten ostat tuotteet aina suoraan maahantuojalta heidän määrittämillään suoratoimitushinnoilla.
Miten toimin ongelmatilanteessa?
Ongelmatapauksissa ota yhteys Wineton asiakaspalveluun. Paras tapa tavoittaa meidät on sähköpostitse asiakaspalvelu@winetto.fi
010 315 3553
Arkisin klo 9 - 15.30
8,35 snt/puhelu + 17,17 snt/min
asiakaspalvelu@winetto.fi